Wczytuję dane...
FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Jeżeli nie znalazłeś informacji i dalej masz wątpliwości napisz maila: ekuchcikowo.pl@gmail.com

1. W JAKI SPOSÓB UZYSKAĆ DARMOWĄ WYSYŁKĘ ? 

Po wejściu do koszyka nad produktami pojawi się informacja o kwocie do darmowej wysyłki. W dziale Cena i koszty dostawy znajduje się informacja od jakich kwot wysyłamy GRATIS.

2. FAKTURA / DOWÓD ZAKUPU:

Fakturę w wersji elektronicznej dołączamy do wiadomości mailowej potwierdzającej wysłanie zamówienia.

3. RABATY: 

Po otrzymaniu przesyłki podziel się opinią o współpracy, a wyślemy w podziękowaniu KOD RABATOWY na kolejne zakupy. Zapisz się do subskrypcji, a będziesz otrzymywał tylko wiadomości z kodami rabatowymi. 

4. CZY ZAMAWIAJĄC KILKA SZTUK KOSZT DOSTAWY BĘDZIE JEDNORAZOWY ? 

TAK koszt dostawy jest jednorazowy. Jednak zdarzają się sytuację, że towar wysyłamy w dwóch osobnych paczkach, żeby wykluczyć ryzyko uszkodzenia. Szczególnie to dotyczy towaru z działu szkło. 

5. ILE CZASU BĘDĘ CZEKAŁ NA ZWROT ŚRODKÓW PO ZWROCIE TOWARU ?

3 dni robocze od czasu otrzymania przez sprzedawcę przesyłki zwrotnej.

6. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FV Z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI ?

Taka forma płatności przysługuje jedynie jednostkom budżetowym np.: szkołom, straży miejskiej, straży pożarnej, policji, zakładom karnym, domom kultury. Zamówienie z odroczonym terminem płatności można złożyć tylko drogą mailową lub telefoniczną.

7. CZY MOGĘ ŻŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFOCZNICZNIE ?

Tak, proszę przygotować: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, kod produktu. Telefon do zamówień podany jest w stopce sklepu.

8. DOSTEPNOŚĆ PRODKUTU ?

Informacja jest widoczna na karcie produktu. Wszystkie produkty, który wystawiamy są dostępne w sklepie. Jeżeli dany produkt się skończył to automatycznie usuwamy go ze sklepu.

9. JAK MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ ZE SKLEPEM ?

- Menadżer sklepu: 698 611 724 - Mail: ekuchcikowo.pl@gmail.com - Formularz kontaktowy w dziale KONTAKT Godziny pracy: 9:00 - 17:00

10. SKLEPY STACJONARNE ?

Jesteśmy sklepem internetowym, nie posiadamy sklepów stacjonarnych. Wszystkie towary są wysłane z magazynu.

11. GDZIE ZNAJDĘ NR KONTA DO PRZELWU BANKOWEGO ?

W dziale kontakt podajemy nasz nr konta : PKO BP: 90 1020 5242 0000 2702 0491 7177